Det kommer tillbaka så sakta..

Suget. Suget efter att skriva av mig ibland. Bloggandet pockar på.. Jag vet dock inte om jag ska fortsätta här eller starta en ny blogg. Det känns ju ganska naturligt att fortsätta här, med tanke på all historia som finns i arkivet.. En annan sida av mig vill bara skriva anonymt så jag kan skriva vad i helvete jag vill utan att folk ska döma en, snacka skit och få en skev bild av mig. Men sen kan man ju fråga sig om jag verkligen bryr mig så mycket.. Om vad andra tycker. Gör jag det? Jag är ju trots allt typ trettio, lyckligt gift, trebarnsmamma med ett gott liv där jag står där jag står idag på grund av noggranna val som JAG gjort själv. Jag är precis där jag vill vara på så många plan i mitt liv just nu, inte alla, men många bitar har fallit på plats under 2014. Borde väl ha lite mer skinn på näsan än att jag bryr mig om någon inte tycker att jag är något att hänga i julgranen pga vad som kan komma att skrivas i bloggen. 
Jora, nog fan har jag det. 
Vi ses ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0