Nu kör vi mammakroppen

Nej men nu var det enough för mig rå. 9 månaders godis, snask, skräpmat, foglossning, soffläge och pain är förbi. Musklerna har förtvinat och kroppen är som en mjuk bulldeg som är nyjäst. Som den rutinerade trebarnsmamman jag nu blivit vet jag ju med mig att inget kommer gratis, har en tuff tid framför mig. Nu ska kroppen tajtas till, fläsket ska brännas och musklerna tränas! Promenader först, sen låser jag upp mitt sats-kort! Ska bli så skönt!
Hittills har jag gått ner ca 10 kg sen Noa kom till världen för 10 dagar sen. Gick upp stadiga 25-26 kg denna graviditet och har en lång väg kvar. Mina barn ska ha en pigg och hälsosam mamma!
Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0