Biss och Kajs

Den där coola minsingen som jag har, Tim, han har börjat prata så mycket senaste tiden. Hans favoritord är, kanske inte helt förvånande: "bajs". Tänk att man kan bli så stolt över en liten person som säger bajs, kiss och en massa annat. Han kommunicerar med ord ibland som vi inte ens visste att han kunde. I morse så sa han "spill", och då fanns där en yoghurtfläck på hans nakna lilla lår. Inte heller förvånande så är hans favoritprogram på STVplay "Biss och Kajs", en kisstråle och en bajskorv, haha.
Han har lärt sig av sin storebror, som på morgnarna berodrar Tim att hämta min iphone, vilket han alltid gör, så frågar Max om han vill se Biss och Kajs, "Jaaaa" svarar Tim övertydligt och exhalterat. Sagt och gjort, 1 minut senare har min lilla fyraårige Max låst upp min telefon, hittat SVT-appen och letat upp barnprogrammen och Biss och Kajs till sin lillebror.
Själv fick jag slåss med VHS-spelaren när jag var liten :) Det var tider det.
 
Bjuder på en gammal bild på mina små prinskorvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0