Min familj!

Som sagt, slänger in blogginlägg när det finns tid (och appen funkar).
Imorgon börjar Erik jobba igen efter de 10 dagarnas pappaledighet plus uttagen semester. Lite pirrigt men ändå inte. Jag hoppas det går bra imorgon. Max och Tim ska på dagis då deras 25-timmarsschema startar då. I Will make it! Var ensam med barnen hela dagen igår då Erik var på UFC som var på Globen. Det gick jättebra, pojkarna var snälla och Noa åt som en galning typ hela dagen. Dagen innan sin treveckorsdag (i onsdags) hade han gått upp till 4010 gram och var 53,5 cm lång! Låren börjar knubba på sig, likaså de söta kinderna.
Jag kommer sakna min andra hälft imorgon. Otroligt mycket. Men jag vet att vardagen måste komma igång igen, och det blir nog bra för våran familj. Vi måste pussla ihop vardagen som den trebarnsfamilj vi nu är och få allt att flyta på bra, vilket vi ordat bra nu när vi båda varit hemma. Men nu får jag klara mig själv från morgon till eftermiddag :) imorgon börjar verkligheten som mamma till tre härliga pojkar, Max, Tim och Noa får vakna på sina bästa humör imorgon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0