Behöver slippa må illa.nu

Jag skulle tycka att skulle vara SÅ himla skönt att inte må illa för någon dag. Dessutom har jag åkt på bihåleinflammation och går därför och nyser i tid och otid. Eller, nja, jag skriver nyser, men varje gång jag ska nysa så kommer det en kväljning samtidigt så det enda som händer är att jag gör ett utomjordiskt ljud ifrån mig och får hålla kr'kan nere strax efter, har liksom inte råd att kväljas för då kommer det upp överraskningar.
Bara för att jag redan gnäller så gnäller jag lite till, FAN vad min rygg gör ont, så fort jag ska böja mig och göra annat fysikst så känns det. GNÄLL gnäll gnäll. Johannas lilla gnälliga? det kanske vore ett nytt namn.
Max har ont i magen och ligger vit som ett spöke på soffan. En spyhink i högsta hugg. Håller tummarna för att han fick ont i magen av hamburgaren och inget annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0