Träning

Hörni! Det var ett bra tag sen jag gjorde en träningsupdate här i bloggen!
Vikten står still kan jag säga, eller ja, jag gick upp ett kilo och det har jag gått ner sen jag bytte tillbaka till allsidig och kalorisnål kost miiiinus lite kolhydrater då rå.
Träningen gick sisådär förra veckan då jag började jobba och när barnen var sjuka, blev bara två futtiga pass den veckan.
Idag gick jag ut hårt och kickade igång den här veckan med lite löpning! Jag är förvånad över att jag faktiskt kan springa. Kanske går det inte skitfort, men det går ju!!! Idag sprang jag 3,2 km på 20 min. Sprang ytterligare 5 minuter efter det fast intervaller med powerwalk som vila. Så sammanlagt 42 minuter på löpbandet blev det!
Tror jag ska springa vårruset i vår, så jag har ett mål, ett mål att bli smalare till, ett mål att uppnå, kunna springa 5 km!:) nån som är sugen på att göra mig sällskap?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag e på! Jag vill kunna ha på mig mina byxor igen... måste väl ta och läka ihop lite till sedan så ;)

2012-03-06 @ 14:40:19
URL: http://virrpannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0