Nemen alltså jag fattar grejen

JAG hade inte heller velat läsa en blogg som inte uppdateras. Då finns det ju inget att läsa, eller hur?
Jag börjar repa mig från flunsan. Mår OK idag, dock så gör bihålorna förjävla ont och jag låter lite skev, minst sagt.
Saknar träningen helt sjukt mycket! Idag är det EN vecka sen jag tränade! EN VECKA! Sånt långt uppehåll har jag nog nästan inte haft på hela det här året.
Känner mig pluffsigare redan, provade min kavaj igår och den satt ju som ett korvskinn! FAAAAAN! Jajja, på torsdag kanske man kan ta sig till gymmet igen? Gå lite på bandet och försöka se pigg ut.
I veckan ska jag fräscha till mig det bästa jag kan och ta hand om mig själv. I helgen är det cruiiiise. Hej och hå! Skulle vara kul att bli brun tills dess. Men tydligen så är inte spraytan något som rekommenderas varmt. Så jag åker väl blek.. och fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0