Veckans andra pass

Har jag rivit av på gymmet ikväll! Inga ursäkter. Trots tröttheten så kan jag inte skita i träningen. Jag har lovat mig själv.
15 min trappmaskin -160 kcal
Styrketräning biceps
25 min crosstrainer -300 kcal

Känns bra! Hann med lite stretch också. Vilket jag måste bli mycket bättre på. Jag har alltid varit vig, kunnat ta ena foten bakom nacken vig, men nu känner jag att jag blivit lite klumpig. Gillar't inte. Så bakläxa på stretchen. Kunde nästan gå ner i split förut, inte helt men nästan, kanske ska ha det som mål? Det är bra att vara vig, av flera anledningar. Just nu kommer jag dock bara på en, hehe..

God natt på er! Jag hoppas den här natten har mer sömn att bjuda på än föregående nätter..

Bjuder på en bild av min middag för ett par dagar sen. Fläskfilé med blomkålspuré spetsad med Philadelphia och hemmagjord bearnaise! Det var gott, mer än gott, skitgott!! Lchf är ju en sån jävla bra diet att den är svår att motstå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0