Skitgym

Skitgym att vara fullproppat. Det var fanimej KÖ till allting idag. Efter att man stått på trappmaskin 20 minuter och flåsat så kanske man har lust med lite löpning.. jo men visst. TJENA! Står TRE personer före mig i kön, ja ni läste rätt, KÖN till löpbanden.. det finns fem löpband, varav 3 stycken fungerar som de ska. Inga crosstrainers lediga heller. Fick snällt ställa mig på min trappmaskin i 20 minuter till. Frustrationen var ganska hög kan jag ju säga. Och det här betalar man för varje månad? För att inte kunna fullfölja sin träning till 100%. Sen är jag så trött på alla jävla gubbar och småpojkar som tränar där. Låt mig stretcha i fred!

Hungrig är jag också och var tvungen att slänga i mig lite frysta hallon och grekisk yoghurt efter träningen. Det går bra nu - NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0