Så jävla gott

Jag har ju sagt det förr. Men LCHF är så jäkla gott att äta. Idag, blomkålspuré (nej jag tröttnar inte på det) och entrecôte med hemmagjord beasås. Lite mörk choklad har jag unnat mig också. För att det är fredag och jag är värd det. Haaah!
Vägde mig idag. Vågen stod på 71,3 kg så -0,7 kg på 5 dagar. Känns helt okej. Fan om man skulle få ta och hamna under 70-strecken någon jäkla gång, ¨då blir jag glad. Jag kämpar mig vidare. På söndag bli det ett tufft konditionspass som väntar mig! Längtar! Imorgon ska jag försöka klämma in någon promenad!


Kommentarer
Postat av: julia

jätte söt header :D

2012-01-21 @ 00:24:24
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0