Överdos

Efter min lilla matorgie som bestod av allt mellan himmel och jord, bullar, rostmackor, godis, ja you name it. Efter den vaknade jag dagen därpå med fruktansvärd magknip och ett envist illamående. Jag trodde att jag åkt på magsjuka först. Men när det inte kom nån kräka så fattade jag vad som hänt. Jag hade tagit en överdos av kolhydrater, IGEN. Vad faaaan Johanna! Lär dig din dumma lilla gris! Så igår blev en jäkligt lugn dag. Fick inte i mig massor av mat men det jag åt var definitivt low carb. Idag känns magen LITE bättre, men ännu inte helt återställd, så dagens mat består av mycket protein och bra grönsaker och lite bär och en gnutta yoghurt, naturell givetvis.´

Ikväll blir det mitt första body combat pass på evigheter, efteråt lite konditionsträning. Ska försöka hålla ett schema med 4 träningsdagar/vecka, jag går ju oftast fler ggr, men inte nu. 4 ska räcka.

Nepp! time flies. Dags att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0