Min födelsedag

Är ju över för nån dag sen. Varför tjatar jag då? Ville bara skriva här också att jag är så tacksam för alla gratulationer som jag fick. Syskonen, några av dem iaf, min lilla familj, mina närmsta vänner, svärföräldrarna, och en massa massa människor, vänner och bekanta på Facebook. Det värmer! Tack!!
I helgen kommer min mamma och svärisarna hit på lite tårta! Och den 28:e har jag nu bokat restaurang till för att fira mig ytterligare. Det blir Koh Pahnang på söder! Velat gå dit så länge och är nyfiken på deras "matsal" som ska vara väldigt thai-natur-autentisk med regnskog, vatten och broar! Tummen upp, hoppas de har goda drinkar oxå;)
Idag har vädret varit skit. Men Max har ju vart på dagis. Jag och mini var fullmunderade när vi hämtade storebror i ösregn och snålblåst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0