"Kolla här är en dildo"

"Kolla här är en dildo", "jävla bögjävel", "hora", "fitta".. etc etc..
Vi har varit i parken och åkt stjärtlapp idag. Kanske inte riktigt det man tänker sig när man läser orden här ovanför. Det hade inte jag heller gjort.
När stjärtlappsåkningen är i full gång och Max tjuter av förtjusning när han svischar ner för isbacken så får vi sällskap av drygt 40 mellanstadielever som också vill åka..
Det gruffas, slåss, puttas ner för isbacken, de sparkar på varandra när de ligger ner, slag i magen och i ansiktet samtidigt som könsorden flyger ur deras munnar som om de hade tourettes.

Jag står och tittar på min oskyldiga lilla 3-åring och kniper tummarna och önskar av hela mitt mammahjärta att han aldrig blir som ungarna här brevid. Det kanske han blir ändå. Men jag vill verkligen inte det. Vill att han alltid ska vara lika go som han är nu. Trots treårsattityden och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0