Koh Phanang

På kvällen hade jag ju som sagt bokat bort på Koh Phanang, söder det med, Skånegatan 57 om jag inte minns fel. Det var KNÖKFULLT när vi kom dit. Vi fick vänta i 35 minuter på vårat bort.. som tur var så låg bordet i en avskild del av restaurangen så det var jätteskönt. Maten fick vi vänta på i ca en timme tror jag. Och den var sådär, jag har helt klart ätit godare asiatisk mat. Men det var verkligen jättefint där inne! Faktiskt!
Efter det så gick vi till Sky Bar som ligger i skrapan, högst upp. Fin utsikt, men där var det också proppat. Sen kan man väl säga att en bakluckefärd senare så tog de flesta sitt pick och pack och försvann hemåt i varsin taxi. En väldigt bra kväll ändå. Jag var helt slut kan jag säga. Somnade i Eriks knä i soffan hemma och vaknade kl 11 imorse och vi tog en liten solskensprommis och åt en varsin sallad på pizzerian :)


Min syster Tessi, jag och en väldigt arg figur i bakgrunden ;)


Min snygga make


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0