Jobb jobb jobb

Satt och klurade på hur länge jag kan vara mammaledig med Tim.. till i maj fick jag det till, till i juli om jag kommer in på usk-distans utbilningens sista steg för då får jag ju studiestöd och behöver inte så mkt föräldrapenning..
Men jag hoppas ändå på jobb. Ett givande jobb, gärna lite administrativt och data aktigt, inom vården blir också bra. Guuuud jag har så mycket som jag vill. Vore skönt om någon av linorna som jag slängt ut nappar. Har nära och kära som hjälper mig i min jakt. Får jag ett jobb skjuter jag upp usk-utbildningen en tid och kirrar den på distans om ett tag. I have a plan. Nu ska man bara se till att allt går i lås liksom.
Trivs väldigt bra som "hemmafru" också, gör ett jävligt bra jobb som det om man frågar mig själv ;) 

Jajja. Har någon ett kul jobb till övers så hojta till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0