Bli smal

Inga ursäkter. Inget knussel. Det sista fläsket ska brännas bort. Imorgon kör jag en LCHF omstart enligt Katrin Zytomierskas plan. Jag har dietat på duktigt nu i nån vecka men kör ändå en liten nystart imorgon, ska minska portionerna dessutom. 10 kilo till kan man väl få bort? Eller? Nu jävlar. Fläsket ska brinna i fetthelvetet. Musklerna ska komma fram och magen tajtas åt. I sommar är jag så jävla snygg. Vågar inte väga mig imorgon efter helgens thaikäk och chokladkaka. Ni får en vikt nästa måndag. Väger ju lätt 72 kilo nu alltså. Ojojoj. 12 kilo kanske ska bort.. Eller 13..? Inte stirra sig blind på vågen, kolla i spegeln och määäääät med måttbandet Johanna. Jajja.. Ska försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0