Biggest loser sverige

Vilken otrolig lyx dom får leva i. Käka bra mat, träna tills ögonen trillar ur skallen på dom och dessutom bli coachade av Olga Rönnberg som har en helt insane kropp, speciellt m tanke på att hon förr FEM barn, varav de två sista var tvillingar. Galet! Erik den elakingen satt och gapflabbade igår åt att dom såg ut som pingviner när de skulle springa de där 500 meterna till huset. Såg sjukt tungt ut, och jag anser ju att SÅ pass stora människor inte ska tvingas/behöva springa då det blir en alldeles för tung belastning på bl.a. knän och andra kroppsdelar. Jag kunde knappt springa när jag vägde 100 kilo...
Grymt bra program är det iaf. Och jag är avundsjuk på deltagarna som får leva, andas, tänka träning 24/7! Vilket privilegium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0