28:e

10 januari fyller jag år. 27 år. 3 år kvar till 30. 27 år och har så jäkla mycket som jag vill göra. Milslång lista. Nå mitt viktmål och deffa till mig OCH ta körkort står högt upp på listan.. Och skaffa ett jobb dårå.. 28:e ska min födelsedag firas, firar alltid den runt löning. Erik har planerat nåt under dagen för mig eller oss, vet inte vad, jag är nyfiken. Massage eller nåt kanske? Who knows? På kvällen är det födelsedagsmiddag på Koh Panang(hur det stavas?) eller Helenes Eeeeller Thaiboat. Ska boka bord imorrn tänkte jag. Efter käk så blir det utgång för dom som vill (jaaaag vill:) ska bli kul att få snoffsa upp sig, käka god mat och dricka gott!
27 år. Fan vad åren flyger iväg.. Ett fast jobb skulle sitta bra. Gärna ett jag trivs på med en skaplig lön. Man borde ju ha ett fast jobb när man är 27. Men icke. Jag har två fantastiska ungar istället. Det har jag åstadkommit, och en fin man. En fin familj helt enkelt. Fan inte illa det heller.
2012 blir ett bra år. Det ska hända saker. Jobb, körkort, färdigbantad och nöjd.
Bring it on 2012.. Bring it on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0