Westlife

Har Westlifemarathon här hemma. Vilka minnen. Vänner, Erik och jag, minnen från innan vi träffades, ensamma vrål (försök till sång) från ett flickrum i Hägersten på fjärde våningen. Jag älskar fortfarande Westlife, älskar att lyssna på deras kärlekballader, och när jag gör det så är jag 15 år igen, har mina Savannbyxor på mig och ett för litet urringat linne och snobben-bh under, alldeles för blont hår och dåligt smink. Och självklart sjunger Shane alla kärleksord till just mig, som han alltid gjort ;) idag drömmer jag mig bort till år 2000. Året då det hände så mycket. Året då "Sweethearts 16" och "Erik 16" träffades på ZTV-chatten och blev kära och sa att dom alltid skulle vara tillsammans medans alla andra trodde att det var en sommarfling! Aaah, minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0