Vissa saker ångrar även jag

Det är inte ofta jag ångrar något. Jag tycker inte att man ska leva sitt liv och gå runt och ångra en massa saker. Gör det mesta som händer och sker, saker man gör, det leder en till nya stigar i livet och gör en rikare och ger erfarenhet. Men jag har en sak, eller rättare sagt två saker som jag i dagsläget känner att jag kanske inte borde ha gjort.. Den första är min tasstatuering på vänster höftben.. 19 år och korkad.. En bristning har jag fått rakt igenom ena trampdynan också.. Den andra är mina två tribals över rumpan. En över varje skinka.. Mallorca 2005. Jag skulle absolut inte åka hem utan en tatuering.. Jag är glad att jag slipper se den varje dag kan jag säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0