Mello

Är sångaren i DBA lite hot? Gillade deras låt.. Blev förvånad själv när jag tyckte den var bra.. Erik och Max stod och dansade och skuttade i varsin klänning, Tim satt och gungade i takt till musiken och klappade händerna och jag satt på ena divanen och lyssnade och slängde mig ner på golvet för en svängom då och då. Dansfest här hemma och alla var med!
Loreens låt var väldigt bra. Men vad hände med hennes outfit och vad var det för konstigt scenframträdande? Vart hade hon gömt sina bröst? Var det meningen att alla marie serneholts dansares underkläder skulle synas så tydligt under de svarta kådisdräkterna? Kunde de inte haft diskreta små trosor på sin ist för grannypanties? Eller gått troslösa, det sista alternativet hade vart snyggast men säkerligen hade en och annan mummelbyxa gjort entré på scen.. The moniker är inte ens värd att nämnas, Sean banan kan köra sin grej, Torsten såg lika nypundad ut som vanligt, dom tre stränginstrumenttjejerna var rena sömnpillerna och Afrodite var.. Afrodite.. Samma lika som alltid..
Vem var den tredje programledaren som också var den roligaste av de alla tre? Finns det bh:ar i Sarah dawn finers storlek? Erik skulle vilja ha sitt huvud däremellan. I know it, helt okej. Lets face it, jag är bara avis, eftersom mina förr stora och fylliga F-kupor sinat ihop till små skinnsäckar som man kan skrynkla ner i en väldigt liten D-kupa(från H&M tillochmed!!!!)
Babbel om ingenting. Jag är trött!! Lång dag idag. Tack för sällskapet Bella <3 nästa gång tar vi 70%ig mintchoklad och unnar oss de extra kolhydraterna, för det är vi värda!

Godnatt bloggeeeeeen!

Bjussar på en bild på Max gosedjur, hon heter Märta numera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0