Lite dålig update jag vet

Har vart mycket att göra, mina skåp är färdiginredda och jag ska lägga ut bilder på slutresultatet senare.
Läste nyss att jag blivit beviljad studiebidrag från CSN för min sista termin som jag pluggar till USKA, start 19/3, nu ska bara komvux ge mig besked om jag kommit in, Huddinge komvux har redan gått med på att betala kalset till sthlms stads komvux. Och jobb har jag ju fått också. Jag och Erik måste verkligen sätta oss ner och planera och kolla när/om jag behöver ta studielån för någon månad, jag tror det blir så.. en månad iaf. Sjukt spänd över mitt nya jobb och även psjukhuspraktiken som börjar i mitten av april och håller på till mitten av maj! Det ska bli så kul, och jag hoppas verkligen att jag får en bra handledare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0