Jag är hungrig

Så jag bakade mig ett LCHF bröd innehållande ägg (som allt annat lchf-bak), fuberhusk, smör, salt, vatten, krossade linfrön och lite solrosfrön. Det gick ner. Max fick en kväljning när han smakade en tugga. Haha. Han är lite känslig när det kommer till smaker och konsistenser. Han höll på att spy när jag hade gjort mannagrynsgröt till frukosten här om veckan.
Just nu ligger rullebulle och sover, och jag borde göra något vettigt.
Fastnade här.. framför barninredning. Det är en djungel, vad ska man köpa? Beställde en vit sänghimmel igår iaf, som ska hänga ovanför myshörnan. Ska pinpa till den med lite snygga vimplar och annat krafs!
Billig som tusan var den, 99:- på Bonprix.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0