Bristningar

Jag vet inte hur era magar ser ut.. men min är inte det finaste jag sett. Den är mjuk, degig, hängig, lös och har bristningar. Den är ganska så totalförstörd efter graviditeterna.
Jag tror ju inte på oljor och mirakelkrämer, inte heller laserbehandlingar för att få bort bristningar. MEN det går ju reklam på TV om den här Bio-Oil. Den har vunnit en massa awards och jag har läst jättemycket bra om den i bloggar och forum. Den sägs reducera ärr, märken OCH bristningar.
Och då tänker jag, att OM det nu är så att den skulle hjälpa mig att göra min mage en gnutta finare, DÅ är den helt klart värd drygt 100 kronor. Det sägs att man ska kunna se skillnad efter bara 2 veckor. Så jag klickade hem den igår och väntar spänt på att den ska komma med posten!
Jag ska ta bild på magen innan jag börjar, och en efter drygt 2 veckor, och en efter 2 månader typ. Ska försöka få ut en bild på min degmage sen så ni kan se OM det nu blir någon skillnad. Kanske kan man slippa skämmas i bikini i sommar? ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker du ska titta på koppning mot <a href="http://www.badlust.se/produktinfo/koppning-mot-celluliter" target="_self">celluliter</a>, jag har dom och jag är jättenöjd, du hittar mer info på www.badlust.se

2012-02-03 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0