Bio-oil

Igår började jag att smörja in min randiga jell-o mage med Bio-Oil, och idag är varenda bristning borta och magen ser ut som den gjorde 2004, den blev till och med lite lätt solbränd. Jag är så otroligt nöjd, det är ett mirakel!
Nej men jag bara skojar, självklart ser magen ut precis som den gjorde igår, som ett fult, vitt dragspel.. ett sladdrigt dragspel, ojämt, ostämt.. Men man kan väl få drömma lite?!
Tillbaka till det viktiga, jag började iaf med oljan igår, och tog även bild igår, nej jag lägger inte ut bild än, men om ett par veckor blir det före och efterbilder, om det blir nån skillnad dvs. Skulle bli sjukt förvånad om det funkade! Spänningen är olidlig och alla håller andan, eller hur?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0