Gravid?

Ibland kan jag "sakna" min mage. Känna lite avundsjuka på alla som är gravida. Nu mår jag visserligen pyton när jag är gravid, kräks, mår illa 24/7, halsbränna och foglossning och väldigt ont i fötterna.. But still.. Man saknar det ibland. Det finns ingen känsla som slår eller ens kommer i närheten av när man får upp sin kladdiga lilla bebis på bröstet. Det första mötet. När man får se vad som sparkat en i revbenen, fått en att kräkas och hickat i tid och otid. Aaaah.. Jajja, no more kids här! Men drömma om bebis kommer man nog alltid att göra, tror det är "inbyggt", för att vi ska vilja föröka oss..:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jädrans vilken kalaskula du hade :)Minns knappt att jag oxå var sådär stor, tänk att man glömmer allt så snabbt. Och då är det bara 8 veckor sedan jag stog och pustade och beklagade mig och mutade Lycke med vad som helst bara hon skulle komma ut nuuuu :)

2012-04-19 @ 11:16:23
URL: http://lindanymark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0