Dåligt

Dåligt med update! Max har vart lite krasslig, hans förkylningsastma som resulterade i ett besök på akuten i måndags. Ventolinet gjorde underverk, två inhalationer och vi kunde åka hem och medicinera hemma. Dagen efter fick Tim krupphosta på morgonen, suck. Han fick betapred och blev bra han med. Svartmyror har tagit över hela vårat hem till råga på allt. På måndag får vi saneras och ska boka rum på Elite hotel marina Tower natten till tisdag. Barnen får inte vistas hemma på 24 timmar. Hyresreducering kommer vi antagligen inte få, trots att vi har myror i typ hela lägenheten och inte ens kan bre en macka på varken köksbänken eller diskbänken. Spisen och skafferiet har dom svarta små asen också tagit över.. Så urless på att städa och torka som en tok. Jag hoppas saneringen hjälper. Det känns hopplöst just nu. Så äckligt!! Max har myror i sin säng också:-/ vi har fått köpa färdigmat och käkat ute väldigt mycket kan jag säga! Mycket pengar och tid blir det. Tycker att dom ska gå med på hyresreduktion, annars tar jag det vidare till hyresgästföreningen. Hyresvärden, Wallenstam som vi har verkar tycka att dom är snälla och gjort sitt för att vi får 1000 kr till hotellrum. Det är ju fan deras skyldighet. Vi lägger till ett par 100-lappar för att kunna bo på ett bra hotell så vi kan mysa lite när vi ändå måste hemifrån. Vi ska gå ner och bada i hotellpoolen och jacuzzin har jag lovat Max. Det är mitt och Eriks bröllopsnattshotell:) nu kommer vi dock bo i ett familjerum och inte en svit.
Jajja, hoppas myrorna är borta när vi kommer hem.. Och håller sig borta. Annars blir det psyket för mig. Kommer bli galen!!


Älskar den här bilden, Max bygger och Tim välter allt i sin väg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0