En minut

Passar på att sitta en stund då båda barnen inte ville sova längre idag och vi är klara väldigt mycket tidigare än vi ska gå.. regnet öser ner och det är mulet ute. Vi ska inte gå förrän om 1,5 timme och jag har inte ett smack att göra mer än att plocka ur diskmaskinen. Igår var en ganska spännande kväll... kanske vi lyckas få igenom ett triangelbyte igen... eller så faller det på sista delen i triangeln, två JA och en som ännu inte varit på visning. Tror både jag och Erik är spända.. för oss står det en 4:a på bottenplan med uteplats på spel. Hoppas hoppas! Börjar bli trångt i våran 2,5:a nu, trots att jag verkligen tycker att den är så fin och älskar att vi har så högt till tak. Hoppas hoppas.

Någon viktupdate behöver jag nog inte göra. Går otroligt trögt med kilona trots min hårda träning. Men från midjan fortsätter centimetrarna att droppa av. Igår fick jag på mig ett par brallor i stlk 29.. dock så var de lite väl tajta för min smak så det fick bli en stlk 30 ist! Känns väldigt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0