Skönigt!

I förrgår var en skön dag! En dag där jag kunde få vila öronen. Blev lite crosstrainer på gymmet På förmiddagen. Sov till kl 9:30 gjorde jag minsann också (älskar dig Erik:)
Sen kom lillasyster Tessi och plockade upp mig i sin lilla fårrd! Vi hämtade upp storebror Kenneth och hans sambo Eva och begav oss ut i stora svampskogen, hela typ 4 kilometer bort, Balingsnäs. Där traskade vi runt, klättrade i barrskogen, klafsade runt bland sumpmark.. Och vi hittade massvis med trattkantareller, fick en halv icapåse var cirka. Tessi hittade några vanliga kantareller och fick stohetsvansinne och trodde att hon var svampexpert efter det.
Efteråt drog och och tessi och köpte pizza och sallad på karavan i Årsta, där de för övrigt har en vitlökssås som är så satans god att jag skulle kunna bada i den.. Mmmmh! Matorgasm (ja ja, once a porky always a porky) vi tog m oss maten och åkte hem till lilla mamma och var där en bra stund. Sen fick jag åka hem, till min fina lilla familj.. Utvilad och med laddade batterier. Känns lyxigt. Fick en varm och go bebis i famnen och allt kändes så bra! Han somnade i min famn. Sen började jag och Erik se en ny omtalad serie som precis börjat sändas i USA, Tera Nova heter den. Tre avsnitt in så kan jag säga att jag gillar den. Inte lika mkt som greys och desperate, men sevärd helt klart!

Btw, 26:e november är det girls night i våran nya crib! Be there. Vin, ljus, drinkar, utgång! Yeah! All in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0