Måste bara

Dela med mig av något väldigt härligt. Idag har Max varit ledig från dagis, vilket han är varje måndag och fredag. Och hela dagen idag, har jag haft världens absolut snällaste treåring här hemma. Inomhus, ute i parken, när vi gick och handlade valde han själv lunch och bar det han skulle ha, inget tjat om någonting, ingen dramatik när vi skulle gå in. En sån himla mysig och bra dag. Han har börjat med en ny fras som han använt flitigt idag, "mamma får jag säga en sak?". Sen sa han,"men mamma, kan du lyssna nu när jag pratar med dig då?". Jag blir ju helt kär, kanske treårstrotsen börjar släppa lite på deltid så man kan få tillbaka sin übersnälla lilla pojke som delar ut pussar och kramar och inte bråkar:) men kan ju hoppas.., hihi! Min fina lilla Max!!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0