Läste en blogg nyss..

..Som fick mig väldigt glad! Jag sitter här och har gåshud över hela kroppen. För jag kan relatera till en del av känslorna som hon antagligen har just nu. Kanske inte alla, då hennes "läge" har varit lite annat än mitt eget i dessa sammanhang.. Hon har kämpat hårdare, väntat längre och längtat till 1000. Mer än vad som är mänskligt att behöva längta. Men vissa känslor tror jag mig ändå är de samma, anatgligen går hon som i en bubbla och måste nypa sig mellan varven för att fatta att det är sant. Så mycket tankar säkerligen. Om framtiden. Osäkerhet och oro blandas i en galen mix av enorm glädje som man i ena sekunden bara vill vråla ut till alla det högsta man kan, och i nästa sekund vill man bära på denna speciella hemlighet så länge som det bara går för att man är så rädd så rädd för att förlora det lilla värdefulla som gror. Det lilla som är värt mer än alla pengar du någonsin kan tänka dig.
Vilken resa alltså. Blir pirrig när jag tänker att det någon gång i framtiden kanske, förhoppningsvis är min tur igen också. En önskan. En dröm. Man får inte ta något för givet. Men idag går tankarna och alla lyckönskningar helt till dig.

Grattis L! Verkligen stoooort jätte-mega-bamse grattis till dig! Jag håller tummarna hårt, hårt!


Kommentarer
Postat av: Luiza

Finaste Johanna!!!!!

Tack för dina ord, så omsorgsfullt valda.

Jag blir så berörd, att tårar fyller mina ögon...

På riktigt.



Tack för att du delar min/vår försiktiga lycka. En lycka som är värd mer än alla pengar i världen.

Jag hoppas så innerligt att det blir verklighet.



Massor av kramar , vännen <3.

Luiza

Postat av: Luiza

Hihi, ja det känns skönt att veta, att man faktiskt kan vara i vecka 6 (hoppas), så har man gjort en del av resan...

Tack , ännu en gång, för att du är så glad =).



Jag vet inte om det var jag , den gången d kom fram på Olles, det kan ha varit någon annan faktiskt, för jag har inget minne av det, men vad vet jag? Hehe...Och satt de dessutom och åt, ja då vet jag med all säkerhet att det inte var jag.



Hoppas du får en fin dag.

Kramar/

Luiza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0