Jäser

Önskar att jag kunde sitta och säga att jag jäser i soffan framför våran snygga nya tv. Men det kan jag inte. Soffan är såld och jag sitter insvept i Eriks täcke i en hög med kuddar på golvet. Men tvn har vi ju såklart:) imorgon bitti kommer de och dumpar av våran fläskiga soffa med dubbla divaner. 360 cm bred är den! Älskar den redan;) och leveransen kirrade jag gratis, så vi slapp betala de där 1500 kr som det egentligen kostar:) braiga jaaaag! Nu ska vi mysa ner oss här på golvet och se ett nytt avsnitt av Terra Nova, och jag ska njuta av min sista pepsi max på ett tag framöver. Detoxen börjar lite smått redan nu.


Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej vännen! Vilken soffa är det? För jag letar o letar. Hittade en jumbo Divan soffa men inte riktigt den som jag VILL ha.. Måste ha en STOOOOOR , vi är ju trots allt 6 pers haha. Tkr din blogg är super bra btw! :D Love for youu <3

2011-10-19 @ 07:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0