Imorgon är dagen

Då jag tänker ta mig tid och bara vara MIG. Jag ska vila mitt trötta huvud, riva loss med ett tungt pass på gymmet. Jag ska göra vad JAG vill imorgon. Jag känner att jag behöver det. För herregud vilken dag det var idag! Sen tror jag att jag har..ehm..LIIITE..men bara LIIIITE PMS. Herregud. Känslorna utanpå. Tittade på tv3 play idag, på den där dokumentärserien som Renee Nyberg är programledare för, som handlar om ofrivilligt barnlösa.
Jag satt och blinkade bort tårarna när man fick se det gotländska paret träffa sin dotter från Vietnam för första gången. Vad fint! Snobbparet från djursholm vet jag inte om jag ger så mycket för, dom verkade så.. likgiltiga? Men det kanske de inte var, det blev bara en sån kontrast mot det varma gotländska paret som grät av lycka när de såg bilder på sin dotter. PMS var det ja.. suck.. Sötsuget är helt enormt också bör tilläggas...
Längtar väldigt mycket tills imorgon. Mami is leaving the house! Fo sho!

Ahh!

Pms.. är så skönt att slippa skiten när man typ är gravid.. svajjigt värre i nuläget.. Känner mig så jävla.. GAMMAL ibland. Känns som om jag har åldrats 50 år de senaste 6-7 åren.. Sen studenten.. Kollar på gamla bilder av mig själv och bara längtar tillbaka (till vissa saker), absolut inte allt.. men vissa saker.. Den jäkla solrynkan som går över pannan till exempel.. man var brun och snygg förr, men fan inte värt strecket som det orsakat mitt i pannan.. "sprut sprut".. fan vad ytlig och gnällig jag låter nu. Jag är inte ytlig.. gnällig kan jag väl hålla med om.. ÄH, fan jag kanske visst är ytlig.. till en viss del. När det gäller mig själv. PMS skrev jag att jag hade också va? Och ett enormt sötsug? Herregud, begrav mig.

Bjuder på lite Johanna-historia från förr! Gråter en skvätt när jag ser tjejerna på bilderna. Vad hände och VARFÖR vill ni inte se lika snygga ut längre flickor? Buuuuuuuuuööööööäääääh! Äh. Jag lägger ner för ikväll. Fet känner jag mig fan också! Svullen..


Jag 2004, någon månad innan studenten!



2004 också, efter studenten



2004 också...



2007, någon månad innan jag blev gravid med Max



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0