Funderade..

..På att publicera ett ganska "roligt" mail. En konversation.. Men jag gör inte det. Den här bloggen heter ju "Johannas lilla VITA". Det vita ska stå för ljus, glädje och en massa bra. Det ska det gå göra också.
I min gamla blogg hade detta otroligt retarderade mail hamnat i ett inlägg direkt. Men inte nu. Det får inte ta plats. DU får inte ta plats. Idioter får ingen plats här. Man lär sig vad som är viktigt i livet när man levt lite, när man varit med om vissa saker som har lett till att man formats till den man är i detta nu. Och då menar jag riktiga händelser, inte skit man ställt till med på eget bevåg som utvecklats till händelser som blivit sånt som format en. Sådant räknas icke. Det jag pratar om är större än så.
Ingen som kommer att förstå det här inlägget. Det är helt okej. Och det är väl positivt. "Lilla vita" var det ja.. 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, djupt andetag in, andas uuuut... Hej och hå nu är jag så jävla glad och har inte lust att ge någon en högerkrok. Not at all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0