Forts. Svenska Hollywoodfruar

Bättre sent än aldrig.. Kollade på tv3 Play igår och såg det senaste avsnittet. Ibland undrar jag om dessa idioter faktiskt är på riktigt. Men tydligen, skrämmande att det säkert finns så många fler som är lika spåniga som de är.
Den där Agnes-Nicole.. en gammal puckad tant som tror att hon är 20, som tror att hon kan sjunga (?) NOLL självinsikt och ingen jävel talar ju om för henne hur värdelös hon faktiskt är. VIDRIG! ÄT nånting och håll tyst tant!
Och den där Isabelle Adrian, henne skulle jag sakta vilja sänka ner i världens största latrintunna. "Skulle jag vara ett djur så skulle jag nog vara ett lejon... eller det är ju en kille, det går ju inte.. en tiger då? för det är väl så det är?" Seriously! VEM tror att lejon och tiger är hane och hona och inte två enskilda djurarter!? Galet!
Och den där Gunilla... Alltså, där är ju alla kommentarer överflödiga. Hon bli kåt på varenda gubbe hon träffar, har antagligen världens klimateriebesvär för humörsvängningarna är ju riktigt grova.. och det där stackars vettskrämda spöket till barn hon drar runt på och lurar i att det kan sjunga. Herregud.

MEN.. det finns ett MEN. Jag älskar verkligen att kolla på det. Jag älskar att sitta och förfasa mig över deras dumhet, arrogans, idioti och sjuka livsåskådning. Jag älskar den här sortens trashtv och jag njuter NÄSTAN lika mycket som när jag kollar på Greys Anatomy eller på Desperate.. Nuf said! 
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0