Detoxen och gayporr

Sen kan jag tillägga att jag är världens kanske sämsta detoxare.. Jag käkar ju grytan, men tyvärr ersätter den bara 1-2 mål om dagen och igår slank det fan ner lite godis i magen. Och det var SÅ värt det(!) hade jag varit lite fetare hade jag kanske haft bättre disciplin, eller inte. Kollade film igår och då måste man ju snaska på någonting.

"Brokeback Mountain" såg jag.. Ja ni vet den där filmen där Heath Ledger och Jake jyllenhall är bögar. Var lite märkligt att se den där första sexscenen.. Kändes lite våldtäkt först, men så var ju inte fallet.. Men jag tyckte det var en bra film, men lite dyster och sorgsen. Kunde de inte bara flytta ihop och leva ett gayliv tillsammans liksom.. Hade gjort mig gladare:) Och säkerligen deras karaktärer i filmen också. Sen blir det lite extra dystert att se filmen när man vet att den ena huvudrollen tragiskt nog inte längre lever..

Jaja, har en bebis här brevid som vill upp och är grinig. Mr crappypants kanske har en present i blöjan till mamsen.. Bäst att kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0