Baby foot!

Är nu hembeställt efter att ha blivit tipsad av grannen Karro! Ska bli spännande att testa och se om det håller måttet; babyfötter på bara en vecka drygt! Ska bli skönt att ge fossingarna en rejäl omgång, har velat göra det länge men inte velat tagit mig iväg till nån och göra pedikyr, då är det här 100 ggr bättre ju! Kanske hatet mot mina fula små fossingar förvandlas till kärlek!? Man kunde ju hoppas! Viktigt att ta hand om sig själv fastän man går hemma om dagarna ;) Mina söndertränade små fötter vill ha lite TLC..

Beställde från Bodystore, där hade de ganska bra pris faktiskt! http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/baby-foot



Max är lite piggare efter en dos flytande alvedon, Timtim har sträcksovit i två timmar och vaknade snorig men väldigt glad. Max busar runt med honom på golvet nu! "Asså du ska sitta där Tim" hör jag här brevid! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0