VIKTKOLL

Imorgon har jag kört på LCHF i 4 veckor. Hittills har jag gått ner ca 3,5 kg. Kommer närmare och närmare mitt mål! Igår köpte jag en väldigt skön munkis från H&M, modell lite längre som jag bara har slängt på mig ett par tajts till idag och höga ullstrumpor. Den var i stlk SMALL och satt bra!
Jag är bara nåt litet enstaka kilo ifrån att spräcka ett mycket viktigt mål! Kroppen känns stark och tränad, konditionen är väldigt bra och jag mår kanon!
Den här veckan har jag medlemskap på SATS, fick det av min bror som nyss blivit medlem. Så imorgon när Max är på dagis ska jag utnyttja deras barnpassning och lämna Tim där en timme och träna! :) Riktigt najs gym. Fräscht och stort. Var där i lördags med storebror! Så den här veckan blir det Huddingehallen idag, men imorgon kör vi SATS och antagligen resten av veckan också :)

En syskonvagn har jag införskaffat för att kunna vardagsmotionera bättre när jag är ensam med båda mina små älsklingsungar! :)
Prick en sånhär är det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0