Sneur

Snorig och lite ont i halsen. Känner mig icke på topp med andra ord, men det funkar! En liten förkylning ska man väl överleva!
Igår blev det en liten snabbshopping! Coola kallingar till min stora kille! Han blev jätteglad och ville sättapå sig bilboxersarna på en gång.
Till lillebror handlade jag blöjor, ett paket Pampers och ett paket Libero, kommer inte ihåg vilka babyblöjor vi gillade bäst.. Handlade även Nan1 ersättning i tetrapack och pulver. Och två nappar till.
Nu är vi REDO! Lillebror är välkommen att kicka igång förlossningen typ.. NU! så vi kan åka in och snittas!
Ett besök kvar hos min barnmorska på MVC, Kia, på tisdag ska vi dit, provtagning/planering på sjukhuset på onsdag!! Tidsmaskin tack!

Kommentarer
Postat av: Linn

neeeeej... ja tänkte träffa dig på onsdag juuuuu. jag är ledig då juuu

2011-03-03 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0