Nu ska ni få höra något så spännande att ni trillar av stolarna!!!

Idag har vi tvättstugan(!!!!) Nu satte ni kaffet i halsen va, så spännande är det! Muhahahaha!
Gjorde sluttentan i omvårdnad idag. Har har pluggat hela 5 minuter när jag stod på tunnelbanan och jag skrev bannemig G, VG OCH M V G delen på provet. Jäklar vad jag är bra, nu återstår bara att se hur mycket som var rätt, kändes bra när jag vaggade därifrån iallafall. EN ynka uppgift kvar nu sen är det vila  d e l u x e som gäller.
Max hämtade jag tidigt från dagis idag efter tentan, det hade jag lovat honom imorse. Han gick hela vägen till och från dagis idag då vi lämnat nya vrålåksvagnen hemma. Han var jätteduktig och höll mig i handen nästan hela vägen, för att han VILLE ♥ Nu har vi som sagt tvättstugan och när vi är hemma så fördriver Max tiden med att kolla på Playhouse disney och springa och spola ner russin i toaletten... ehm... utan blöja är han också, och i veckan har jag lovat honom att vi ska handla massa coola kalsonger till honom som han kan ta med till dagis och ha hemma. Strumpor behöver vi fler av också, för ibland läcker snorren som Max kallar den.
Två veckor kvar tills bebis gör entré i våra liv. Vi längtar. Max längtar efter lillebror, han vill hålla i honom säger han. Hoppas han fortsätter att vara lika entusiastisk när bebisen väl har kommit!

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Du är så duktig <3

2011-03-01 @ 23:40:38
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0