Motivation

En sjukt bra motivationsblogg för den som behöver pepp.. Blir så sugen på att riva av ett hårt gympass när jag ser den här tjejens fina resultat! Jag älskar styrketräning och längtar tills jag är på gymmet och sliter med hantlarna och tränar upp mina obefintliga biceps och slappa triceps. Och för att inte tala om att träna lår och rumpa, finns en otroligt bra maskin på gymmet för det ändamålet. Och bröst och axlar... aaah nu rycket det i träningstarmen... 2004 here I come :D

MOTIVATION: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hahahha va nice, jag och du är inte så olika va :P Att vi inte bodde närmare varandra.. Snart har du ju ditt planerade KS, på ett sätt så vett du att din bebis är hemma snart. Ohhhh, längtar här hemma. Men samtidigt så är jag nervös...

2011-03-06 @ 17:00:10
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0