Inskrivningssamtal

Idag är det inskrivningssamtal inför snittet.
Är hemma en sväng då det är ett tre timmar glapp mellan besöket hos BM på inskrivningen och läkare+narkos.
Tillbaka till sjukhuset till klockan 1 ska vi vara.
Känns bra allting. En jättegullig barnmorska fick vi träffa och hon informerade oss om sånt som jag redan läst mig till och vi fick ställa frågor.
Tydligen så har man garanterat rum när man är snittad och får alltid ha en anhörig kvar hela vårdtiden.
Så lillasyster T kommer och löser av Erik till kvällen så han kan åka hem och ha Max under resten av kvällen och natten så han känner sig trygg och inte bortglömd. Tessi ska sova hos mig på natten och Erik kommer åter på morgonen efter Max är lämnad på dagis. Detta är såklart förutsatt att alt går bra under/efter snittet med både mig och bebisen. Vi kommer få vara med varann hela tiden på uppvaket och det känns jätteskönt också! :)

Jag längtar nu! Mindre än en vecka kvar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0