Inskrivningen..

Det gick bra på mötet med narkosläkaren och med läkaren igår. Det var samma läkare som beviljat mig kejsarsnittet i december. Gick väldigt fort, jag har ju inte så mycket frågor då jag är påläst upp till öronen av vad som komma skall, narkosläkaren lyssnade på hjärta och lungor, kollade mitt svalg så det såg bra ut ifall jag skulle behöva sövas av någon anledning.
De skrev iaf ner att jag vill ha MASSOR av bedövningssalva innan katetern sätts, för den är jag rädd att den ska göra ont, och de sa att om jag verkligen vill så sätter de den när jag fått ryggbedövningen.. men jag ska nog stå ut med att få den innan.
De skrev också ner att jag vill ha lokalbedövning innan de sätter spinalbedövningen, kanske inte gör jättestor skillnad men det känns bra för mig om jag får det.
På måndag måste jag åka dit och lämna blodprov på sjukan, för det fick inte vara mer än 4 dygn gammalt så det gick inte att ta igår.. lite drygt men men..
Nu är det nära. Nervöst och pirrigt på samma gång. Jag undrar hur lillemannen ser ut!!! :)

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Skönt att veta att det gått bra gumman. =)

2011-03-10 @ 09:47:22
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Mia

Fan vad kul att det gick bra =) ååh jag blir själv lite nervig när jag tänker på att du ska få bebbe.. Vi går ju som sagt igenom samma grej.. läbbigt!! men fan vad härligt att se slutet av tunneln =)

2011-03-10 @ 13:28:04
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0