Gårdagens inköp

Igår var vi och handlade kläder som jag ska ha när vi åker hem från BB. Vet ju inte hur jag kommer göra med amningen än, men för att ha så bra förutsättningar och känna mig så tillfreds som möjligt så har jag nu handlat en amningströja och en bra amningsbh. Sist hade jag inte det och det var bökigt och knöligt och jag kände mig ganska "blottad". Inte lätt att gömma ett bröst när man har F-kupa eller amma "dirskret". Det var dock inte det bara det problemet som fick mig att sluta efter fem veckor, men det är nåt jag tänkt på nu..
Så vi får se hur det går nu! :)
MINA KÖP:
Sköna byxor med lång mudd som går över snittet, och amningströjan, båda från H&M.

Sjukt skön amningsbh från Twilfit


Babyboxen hämtade vi också ut på Babyland. Blöjhinken var slut men vi fick komma tillbaka i mars/april och hämta den om vi ville. Det kommer vi nog att göra!

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Fina grejjor=) Jag har den där amning bhn. Började använda det i mitten av gravi- Inga bh gick annrs på mig. Kram

2011-03-07 @ 18:17:52
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: -The Gizzylicous side of life

ååh please give me your blöjhink! så jävla trött på att det stinker skit här :p

2011-03-09 @ 21:35:37
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0