Dålig update

Lillebror Tim har ju hunnit bli hela 8 dagar nu. Men jag har haft NOLL tid för uppdatering. Allt har iaf gått bra med kejsarsnittet och det var en jättefin upplevelse och jag har inte haft speciellt ont efteråt. Var uppe 7 timmar efter operationen. Jag skriver mer om förlossningen när tillfälle ges.
Vi kom hem på fredag eftermiddag och hann knappt landa innan Max blir väldigt sjuk, han har svårt att andas och det blir akuten på måndag eftermiddag. Vi får spendera natten där och även natten efter det. Idag är vi hemma på permission. Erik och jag har bytt plats på sjukhuset under de här två jobbiga dygnen, en var hemma med Tim och en var hos Max. Vi hoppas att han blir bättre nu och att vi får landa som en familj. Vi har verkligen slitits mellan våra två pojkar och det har varit så jäkla jobbigt att behöva vara ifrån någon av dem de här två dagarna.
Men som alltid i mitt liv så händer allt samtidigt, inget gott som inte för nåt ont med sig..

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Men finaste vän, först grattis till prinsen och sedan så vill jag säga krya på store brorsan Max <3 Tänker på er,. Vilken start ni fått. Önskade jag bodde närmare så jag kunde hälsa på och hjälpa till :/

2011-03-23 @ 23:52:18
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0