Alltså nu ska vi snacka.. Big Brother

NU har ju jag inte sett så mycket av den här säsongen. Men vad ÄR det för människor de skickar in?

En gammal rugguggla som inte kan hålla käften och ha världens jäkla bekräftelsebehov - ÅK HEM och spendera tiden med dina barn istället och lär dig att hålla tyst!
En lärarinna som har så mycket skit insprutat i kinderna och munnen att det är galet, hon har världens kramkalas efter att hon gjort något så livsnödvändigt och primitivt som att BAJSA på toaletten. GRATULERAR. "Jaaaaauuug haaaaaur baaaaaajsaaaaat" Gormar hon på sin vidriga dialekt.
Sveriges i särklass fulaste och konstigaste par, killen går bananas och får en psykos, börjar snacka om att han "fattar vad allt går ut på", yeah right killen... Weirdoooo.. hans tjej behöver jag väl inte ens kommentera..
En bonde till norrlänning som är lätt förståndshandikappad och bara allmännt stor och i vägen.
En liten osäker uppumpad donna som inte verkar ha annat än sitt utseende.
En mupp som pratar med engelska än svenska och har en frisyr som borde rakas av och skickas tillbaka till 1999 där den hör hemma. Jag måste fan hålla för ögonen när han dyker upp på rutan för jag skäms å hans vägnar.
En lönnfet mulattkille som tror att han är smartast och snyggast.
Nu en till psykotisk brud som blir utskickad.
Nån allmänt missanpassad liten stackars krulltott som ser så jävlig ut att han knappt får någon tv-tid alls.
En "kurvig", hrmhrm..tjock... förortsbrud som tror hon är så jäkla mycket bättre än alla andra..
Jag KAN fortsätta, men jag orkar inte.. för jag har sett ungefär 1,5 timme sammanlagt av skräpet och detta är det jag hunnit snappat upp hittills, ungefär..
ALLTSÅ, var det här det bästa tv4 kunde hitta? Finns det verkligen inte fler intressanta människor i detta avlånga land?



Kommentarer
Postat av: mia

hahaha.. jag diggar verkligen blandningen dom har i år.. HAHAHAH.. det skapar intriger irritation och en massa sex.. dvs med en kortfatta mening.. UTSKÄMDA! hahahaah.. men jag lever på nöjet de lever ut ;)



sluta var så bitter din hagga.. du har snart dina två barm så det vore lika pinsamt om du hoppa in som gamlingen ;) hahaha =)



2011-03-01 @ 23:06:28
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0