Tvätta munnen med tvål!!!

Idag fick jag en försmak hur det kommer se ut i framtiden om jag inte börjar tänka på vad jag säger i närheten av Max. Jag har blivit så mycket bättre på att vårda mitt språk, och det som flög ur min sons mun idag är ett av de absolut värsta orden jag vet eftersom det var just det ordet som brukade viskas i korridorerna när jag gick förbi de "coola" (läs töntiga mobbarna) killarna i skolan. Vilket ord är det då? Nu skulle man ju kunna tro att jag kommer att skriva "fitta", "slyna", "luder", "hora" eller något annat könsord. Men de kom inte förrän i högstadiet och de orden betydde ingenting jämfört med det här ordet, nämligen: TJOOOOOCKIIIIS!!!
Hemskt! Vi står på gården och det kommer en tjej/kvinna gåendes ungefär 10 meter ifrån oss, Max säger tydligt: "Här kommer en tjockis" som ingenting.. SOM TUR VAR så hörde hon inte vad han sa. Då hade jag skämts ihjäl. Och JA, hon såg ut som barbapappa och var tjock, så han ljög ju inte direkt.. men ja. Ni hajjar.. EJ OKEJ! Min fina Max som personalen på dagis säger är så empatiskt..




Kommentarer
Postat av: fatima



Vill skriva att min gamla blogg slutat fungera :/ Så om du vill fortsätta följa oss så så vet ni :) Kram.

2011-06-14 @ 02:31:20
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0