Topset!

Jävla tjat om vagnar i den här bloggen!
JA JAG VET! Och jag älskar't! Köpte ett nytt topset i lördags på barnbutiken, det blev i klartblått som är min absoluta favorit. Vagnen är SÅ fin!!
Syskonvagnen  blev såld i fredags, våran Phil and Teds hammerhead, till och med utan nåt prut, vi fick 6500 för den så jag är väldigt nöjd! Hoppas att paret som köpte den blir lika nöjda också, men det tror jag. Var lite snäll och tvättade upp hela vagnen, hjulen, smörjde in alla fyra hjulen med siliconspray också. Den såg helt sprillans ut (vilket den iof nästan var)
Det enda vi behöver nu är en paraplysulky som vi kan ha till Max när vi tar kvällspromenader och är ute på vift och han inte orkar gå, typ om vi ska shoppa. Så slipper vi låna grannens paraplyvagn;) Vi borde egentligen gjort så från början, köpt en bugaboo cam och en paraplyvagn, hade sparat oss någon krona och sparat lite tid.. men men, gjort är gjort och vi är nöjda ändå.
Paraplyvagnen ska vara liten, lätt och smidig och bli liten ihopfällt, lättkörd också såklart. Eftersom bugaboo Bee känns lite för dyrt så tänkte jag satsa på en Chicco LiteWay, den har fått bäst i test 2 år i rad PLUS att det bästa med den är att det INTE har dubbla framhjul utan två enkla, ME LIKE!
Antingen så beställer jag en eller så försöker jag hitta en på blocket, får se vilket! :)

Kommentarer
Postat av: fatima

Hahah jag sa ju du har juu vagn fetish :P du faktist expert när det kommer till det ämnet. Så är dig man ska fråga om hjälp :P

2011-06-14 @ 21:35:50
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: stina wickman

Haha! Jag har OXÅ kollat in den paraplyvagnen samt övningskört den några gånger nu i butikerna runt om i stan. Men den är bra och bekväm samt att ryggstödet är helt upp:)

2011-06-15 @ 12:30:47
URL: http://tusselussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0