Onsdag.

Har nyss kommit hem efter att ha lämnat Max på dagis och sen tagit en rask 30 minuters promenad. Slängt i mig två knäckemackor med kaviar och ett ägg, så ser mina frukostar oftast ut!

1.0 st Ägg 73 kcal Ändra Ägg Ta bort Ägg från listan
1.0 msk Kalles Kaviar, Original (Abba) 42 kcal Ändra Kalles Kaviar, Original (Abba) Ta bort Kalles Kaviar, Original (Abba) från listan
2.0 st Husman (Wasa) 92 kcal Ändra Husman (Wasa) Ta bort Husman (Wasa) från listan

207 kcal

Igår var jag på gymmet, 25 minuter crosstrainer och 20 minuter styrketräning. Jag börjar bli starkare i armarna och det är en så skön känsla, igår tränade jag biceps med 8-kiloshantlarna, när jag började träna för drygt 1 månad sen så använde jag 5-kiloshantlarna! Ska iväg och köra Zumba någon dag, när jag har samlat mod till sig, känns som om man måste kunna röra sig som Shakira för att gå, kanske bara något som jag fått för mig. FTR så kan jag icke dansa alls som Shakira, även om jag efter ett par mojitos försöker.
VIKTEN går det sådär med, tränar ju
Också lite tjat om vagnen: Vagnen rullar på fint under promenaden och stötdämpningen i framhjulen helt fantastisk! Den är så fin!!!! De rosa topseten ligger på tradera ju, och auktionen går ut ikväll runt halv 11, hoppas de täcker kostnaden för ett nytt, men det tror jag nog! Klarblått är så fint!
Och våran syskonvagn ligger ute på blocket för försäljning då Tim tycker den är sisådär att ligga i och Max inte är så sugen på att åka vagn alls.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0