Också blev vi med bugga

IGEN! Till min stora lycka. En helt felfri, lättkörd bugaboo cameleon! Im so in love!
Hon som sålde den hade pedantskött den som hon sa och den är inte använd på tre år(!!) Nackdelen var väl att tillbehören var i rosa, eller topseten iaf. Men dom ligger på tradera nu och budgivningen är i full gång, ska köpa ett klarblått topset eller ett paul frank, får se vilket!
Med till vagnen fick jag:
-Vagnen med sitt och liggdel i grått
-Topset i rosa canvas, helt nytt
-Topset i rosa fleece
-Rosa sommarsuflett i fleece
-Servicekit
-Vinterdäck
-Grå bugabooåkpåse i nyskick
-Grått bugaboo parasol
-Regnskydd och Instruktionsböcker
-Extra bygel till sitt/liggdel
Snacka om att jag är så jävla nöjd!
Här är en bild på pärlan innan jag köper nytt topset, det rosa är sjukt snyggt alltså! :)

Kommentarer
Postat av: stina

Hej! Ville bara säga att din blogg är superkul att läsa. Du har härmed oxå fått mig på tankarna att inhandla en bugaboo...Buhuuu, jag som trivdes med klumpiga emmaljunga=) Haha. Jag har försökt intala mig själv att jag ska inte ha en men nu blev man ju sugen

2011-06-07 @ 19:41:30
URL: http://tusselussan.blogg.se/
Postat av: Megi

Hej, tänkte se om su har kvar något topsett i rosa? Letat överallt efter rosa fleece.. Med vänlig hälsning,

2012-06-06 @ 08:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0